Kylmälä PLUS - Ylläpitopalvelu

Tietokoneet, tulostimet, monitoimilaitteet, dataprojektorit, palvelimet ja kaikki muut toimiston laitteet tarvitsevat säännöllisesti huoltoa ja ylläpitoa jotta ne toimisivat kuten ne on tarkoitettu.

Tarjoamme IT-ylläpitopalvelua kaikille toimiston laitteille useilla eri tasoilla riippuen tarpeistasi (mm. toiminnan kriittisyys).

Ylläpitopalvelu siirtää IT-ylläpidon pois sinulta, jolloin voit keskittyä puhtaasti omaan liiketoimintaasi. Koulutettu ja ammattitaitoinen henkilökunta huolehtii tietokoneiden, verkon, varmistusratkaisujen ja esimerkiksi tietoturvan toimivuudesta kanssasi sovitulla tavalla ja aikataululla. Tarvittaessa ylläpito voidaan hoitaa etäyhteyden välityksellä nopeasti ja huomaamatta.

Palvelun edut

-  Vapauttaa yrityksen rerurssit omaan liiketoimintaan

-  Antaa heti käyttöösi IT-alan ammattilaiset ja toimittajat

-  Säännöllinen ylläpito minimoi tietotekniikkaan liittyvät riskit

-  Työasemat ja palvelimet ovat aina ajan tasalla

-  Ongelmien ja tarpeiden ennakointi

-  Nopea reagointi mahdollisiin vikatilanteisiin

-  Vähentää laitteiston ylläpitokustannuksia

Riippumatta siitä millaista IT-ylläpitoa yrityksesi tarvitsee, käymme tutustumassa aina asiakkaiden toimintaan ja IT-ympäristöön. Näin osaamme neuvoa ja ratkaista ongelmat viipymättä.

Asiakaskohtaisesti yksilöitävä ylläpitosopimus sisältää esimerkiksi seuraavia tehtäviä: asennukset, päivitykset, tarkastukset, valvonta, raportointi, varmuuskopiointi, dokumentointi, tietoturva, koulutus ja kehitys.

Kuukausipalvelulla varmistat että laitteesi ja ohjelmistosi saavat tarvitsemansa huomion säännöllisesti. Valvomme IT-ympäristöäsi ja tarvittaessa olemme paikalla viipymättä ennaltaehkäisemässä ongelmien syntymisen.

Yritysmyynti

Eerik Valli                                  Simo Pyöriä                                      Mikko Potinkara

+358 (0)40 564 2072 I                     +358 (0)44 520 6050                         +358 (0)40 751 8786

eerik.valli@kylmala.fi                        simo.pyoria@kylmal a.fi                   mikko.potinkara@kylmala.fi