Kysymyksiä EU:n tietosuoja-asetuksesta (GDPR)

Jos teemme virheen, pitääkö aina maksaa miljoonia? Jos henkilötietoja lähettää sähköpostilla, pitääkö jatkossa käyttää salattua sähköpostia? Miten voi varmistua, että kansainväliset palveluntarjoajat eivät siirrä tietoja tai osaa tiedoista EU:n ulkopuolelle? Onko yksittäisen henkilön puhelimessa oleva henkilötietojen luettelo asetuksen tarkoittama rekisteri? Onko yritykseni toimialalla erityisiä asioita, joita pitäisi huomioida?

Näihin ja muihin kysymyksiin saat vastauksen GDPR-kartoituksestamme

Tarjoamme GDPR-kartoitusta, jossa selviää kattavasti yrityksesi nykytila, ja mitä muutos yrityksellesi käytännössä tarkoittaa. Samalla saat vinkkejä siitä, mitkä ratkaisut voisivat helpottaa it-arkeasi.

Yrityksiä pelotellaan asetuksen aiheuttamilla sanktioilla, ja sen varjolla myydään usein tarpeettomiakin palveluita tai laitteistoja. Mikään yksittäinen tuote tai palvelu ei hoida asiaa.

Ratkaisuehdotuksemme perustuu yrityksen käytäntöjen ja teknisten ratkaisujen analysointiin ja arviointiin. Emme tarjoa valmiita pakettiratkaisuja, vaan asiakkaalle suunniteltuja ja räätälöityjä kokonaisuuksia.

Pyydä kartoituskäynti tai tule käymään myymäläämme

Laitemyynti 05-740 3139